Personlig lista

Brukar du:
 
Peta dig i näsan? Ja, men det kan väl hända, är nånting där i vägen och man är själv så varför inte;)
 
Titta på dig själv i spegeln? Yes.
 
Gnälla? Joo och ibland kanske lite väl ofta haha.
 
Skrika? När jag är arg, så jaa.
 
Sova? Alla sover väl, men tyvärr så har jag ju lite problem med sömnen alltför ofta.
 
Ha ångest? Tyvärr...
 
Skada dig själv med flit? Det har hänt, men det är inget som jag brukar göra.
 
Ta mediciner du inte borde ta? Nope.
 
Vilja dö? Ibland tyvärr, måste jag svara där också...
 
Drömma mardrömmar? Ibland, men inte så ofta. Dock så brukar alltid mina mardrömmar vara extrem verklighetstrogna så vaknar alltid i panik då.
 
Drömma sexdrömmar? Ja men det händer väl alla nån gång haha.
 
Ta droger? Nej.
 
Försöka vara annorlunda? Nej, brukar försöka vara mig själv. Iofs kan ju någon tycka att man är annorlunda men då får det vara så haha.
 
Klä dig i svart? Jaa, dom flesta kläder jag har är svarta haha.
 
Gå i skolan? Näe, har gått ut skolan.
 
Gå till kyrkan? Nope.
 
Röka? Kan hända ibland.
 
Ha sex? Haha
 
Ljuga? Nää, klart man drar en vit lögn ibland men att ljuga är väl onödigt.
 
Hata folk? Hata är ett starkt ord.
 
Lita på folk? Tyvärr så har jag svårt för att lita på folk. 
 
 
 
 
Vem:
 
Saknar du? Mina vänner och familjen.
 
Vill du döda? Ingen.
 
Rörde dig sist? Hemlis hehe
 
Vill du slå? Hemlis där också haha
 
Kysste dig sist? Kan ju inte svara hemlis på alla frågor? Meeen hemlis haha;)
 
Vill du kittla? Haha ingen?
 
Skrek du på sist? Det var någon idiot i trafiken, blir lätt arg i trafiken hehe...
 
Vill du vara som? Finns många.
 
Sårade dig sist? -
 
Vill du bli galet full med? Tjejerna.
 
Gjorde dig riktigt glad senast? Är det typ illa att jag inte minns?
 
Fick du sms från senast? Annelie
 
Ringde dig senast? Killen från Luleå som jag träffade förra veckan
 
 
Har du:
 
För många vänner? Nej, kan man ens ha det?
 
 
 
Någon psykisk eller fysisk sjukdom? Är diagnostiserad med GAD & depression.
 
Någon skada? Nope.
 
Färgat håret? Jaa, alldeles för många gånger haha.
 
Brutit några ben? Näe, jag har klarat mig från de.
 
Några piercings? Bara i öronen just nu.
 
Egen dator? Yes, det har jag.
 
Bra självförtroende? Verkligen inte...
 
Kysst någon? Yes.
 
Sagt jag älskar dig till någon idag? Nope
 
Bjudit ut någon? Jo men det har jag.
 
Varit kär? Alltså nää, har typ aldrig varit kär på riktigt.
 
Stulit någonting? Inte vad jag minns haha.
 
Lämnat landet? Jepp, har varit på några utlandsresor.
 
lista | |
Upp