8/7

Bjuder på ett litet collage med naglar från senaste veckorna då jag har bildbrist.
 
Ja men då var det dags för en ny vecka då och nedräkningen till semestern fortsätter. Jag kommer ha 4 veckors semester från mitt hotelljobb men då ska jag passa på att jobba på salongen, så helt ledig kommer jag inte att bli. Jag hade dock tänkt jobba heltid på salongen under dessa 4 veckor, men jag har insett att jag behöver vara lite ledig så det kommer inte att bli heltid iaf utan jag ska planera in så jag ändå kan vara ledig lite då och då.
Igår var jag med om en sjukt läskig sak, jag skulle hämta upp min moster och min kusin och när jag satt i bilen och körde genom stan så fick jag en total blackout - jag mindes inte vart jag skulle och glömde även helt bort hur man kör bil. Bara för en liten sekund men ändå, det kändes inte alls kul! Jag förstår ju att det hänger ihop med stressen och allt jag tar på mig just nu, så därför ska jag försöka dra ner på allting...
 
Idag har jag jobbat ett kvällspass på hotellet och det var en väldigt lugn kväll. Sedan jag kom hem så har jag bara plockat undan lite här hemma och tagit en dusch.
Imorgon så väntar en heldag på salongen och jag är sjukt taggad för de.
Nu så tänkte jag locka till håret lite, så slipper jag göra det på morgonen imorgon och sedan ska jag ta och lägga mig. pusshej!
vardagligt | | 5 kommentarer |
Upp