'I will be brave, I will not let anything take away what´s standing in front of me.'

 
Imorse när jag vaknade så fick jag mig knappt upp ur sängen, så det var bara att inse att jag fick stanna hemma
idag också. Lite surt är det, med tanke på att julborden börjar nu & jag skulle jobba ikväll. Så idag har jag bara
tagit det lugnt och försökt vila upp mig.
Resten av kvällen blir också lugn, har nämligen planer hela helgen och jag har därför inte tid att vara sjuk.
puss på er!
vardagligt | |
#1 - - ALICIA FRANZÉN:

Fin blogg! :)

#2 - - emma:

Din blogg är rätt så nystartad! Men den är redan bra!

#3 - - Karin:

Mys med julbord!

#4 - - Carro:

Har en veckans blogg-tävling på bloggen nu. Var gärna med! :) http://carrolinas.bloggplatsen.se/2012/11/30/9077133-veckans-blogg/

#5 - - Lotta:

Sv: Tack så jättemycket, vad glad jag blir! Och din är också riktigt fin :) Händer det något roligt i helgen då?? =)

#6 - - Miranda:

Krya!

#7 - - Carro:

sv: Kul att du är med. Kommenterar när vinnaren är utsedd! :)

#8 - - iris:

Fiin blogg! :)

#9 - - Frida G:

Sv: hihi! allt bra? :D

#10 - - Clara Ringqvist:

Å så otroligt snäll du är!
Krya på dig!

#11 - - Kompakt:

Kompakt här! Vi Vill bara tipsa om våran julkalender! Där det vi kommer ha tips och videos men även några GRYMMA TÄVLINGAR!
Så kolla in den varje dag fram till jul för att kunna ta del i våra tävlingar och andra skojigheter!

#12 - - Carro :

Vinnarna i helgens blogg är nu utsedda. :) Kolla om det blev du!http://carrolinas.bloggplatsen.se/2012/12/02/9088025-vinnarna-av-helgens-blogg/

#13 - - FlizanLizan:

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

#14 - - Lotta:

Sv: jag jobbade också en hel del i helgen men man får ju se det positivt och tänka att det blir pengar ;) Har du några planer för denna vecka då? =)

#15 - - iris:

sv: Vsg! :)

föresten, om du är intreserad av julen och DIY, så kolla gärna in min nya DIY video som jag satt ut på min blogg! :)

#16 - - Frida G:

SV: Tack så jättemycket! :D
Jo det är bra förutom att jag har brutna fingrar efter en ridolycka igår, hehe ^^
kram

#17 - - kairn:

Åh, tacktack :)
Mysig katt på inlägget under! (:

#18 - - Em:

Taaaack! *lite smått generande varm om kinderna*
Gulle du för dina gulliga ord!

Håller också på att bli sjuk, så håller mig inne i de här snö ovädret tror jag nog :)

#19 - - josefines.se:

Svar: Tusen tack! <3 Fin blogg förresten!

#20 - - Cecilia Bäckman:

tack så mycket =)

#21 - - Erika - fotoblogg:

Svar:
Tack! :D

#22 - - Tess:

Vad söt du är! :) Kram

#23 - - Louisefoto:

Såååå fin blogg du har
bloglovin byte ?
säg vilket nr du blir

#24 - - DIANA ÖSTERBERG:

sv; tack!

#25 - - Mandosa:

sv: åh men tack va söt du är! Detsamma!

#26 - - Siri:

svar: tack så otroligt mycket och detsamma! allt bra? :)

#27 - - hanna ♡ :

sv: ja, de va sjukt kul! :D

du får gärna svara vad du tycker i mitt senaste inlägg på min blogg! har lite beslutsångest hahah ;)

#28 - - E L I N A:

tack detsamma :)allt bra ?

#29 - - Marie:

Hoppas du mår bättre nu raring! *stor goskram*

#30 - - Flickor som busar:

Jag tycker förövrigt att du ska spana in får blogg om singelliv, kärlek och annat allmänt bus!

#31 - - Amanda:

Allt bra med dig annars då? Förutom att du är sjuk? :/ Kram

#32 - - Amanda:

Okej, krya på dig. :) Med mig är det helt okej, lite trött bara. Vad gör du? Kram

#33 - - Olivia Modigh:

Jätte fin blogg!

#34 - - josefine andersson:

ÅH FINO!

åååh nej då är det ju inte alls långt kvar, drygt 1,5 månad juu :D

Upp