19 april



Hej alla! Igår så tog jag bussen in till stan då vi hade personalfest. Jag hade bara tänkt stanna en liten stund, men det var så himla trevligt så jag var där hela kvällen. Några av oss for sedan ut på Olles en sväng och efter lite fyllekäk så for jag hem.
Känner mig riktigt trött idag men det är bara att tagga om, för ikväll så kommer tjejerna hem till mig och då blir de alkohol o mys.
Pusshej!
vardagligt | |
#1 - - hanna:

fin du är :D

#2 - - Anonym:

sv: tack :) Kul med personalfest :D

#3 - - Hanna:

så lite så, haft en bra söndag? :D

#4 - - Anonym:

sv: kan tänka mig det :D vad hnder idag?:)

#5 - - Hanna:

min söndag har varit perfekt :D

#6 - - Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Vad gjorde ni på personalfesten?:)

#7 - - Anonym:

sv: skönt :) idag ska jag bara ta de lugnt, är lite sjuk så :/

#8 - - Linnea :

Såå fin!!

Upp