"Everytime I try to fly, it holds me, holds me to the ground."

 
Hej!
Jisses så trött jag är! Har jobbat idag och jobbar resten av veckan också. Skulle egentligen jobba dubbelpass på fredag, men behövde bara jobba kväll då, så då ska jag passa på att sova ut.
På tal om ingenting, nästa vecka så ska jag äntligen köpa ett träningskort. Är så taggad!
Har bestämt mig för att börja träna och äta nyttigare nu. Jag har inte mått så bra på senaste tiden, har varit så sjukt trött, orkeslös och bara mått allmänt dåligt psykist och fysiskt. Så jag hoppas på att det iaf blir lite bättre med nya matvanor och lite motion hihi.
Nej, nu ska jag sluta babbla på och istället fortsätta surfa runt på internet innan det är dags för Idol & Paradise.
Kram!
jessicas | |
#1 - - Takai / Beatrice:

Åh vad snygg du äär! :D <3 Allvarligt alltså!

#2 - - ISA:

SVAR: tack detsamma du! :)

#3 - - Amanda Johansson:

Fin du är!

Upp