.

 
Just nu så använder jag dessa^ produkter till mitt hår (+ lite annat vid styling). Jag har helt slopat schampon och sånt från Ica. Väljer nu att hellre lägga lite mer pengar på ett dyrare men bättre schampo. Tycker att man tjänar på de i längden - visst, det kostar mer men då håller det längre eftersom att man inte behöver använda lika mycket av de. Plus att man får friskare, fräschare & finare hår.
Jag köpte schampot & balsamet i somras & har fortfarande kvar i flaskorna. Så som ett litet söndagstips - investera hårprodukter i bra märken, håret kommer tacka dig.
 
Söndagar är min "ta hand om mig själv" dag. Tar alltid en lång dusch, med hårinpackning, peeling & hela köret. Sedan så kör jag ansiktsmask och ser till att återfukta ansiktet ordentligt.
Det är ett superhärligt sätt att avsluta veckan på och söndagsångesten blir inte lika stor.
Så det är vad jag har pysslat med ikväll, så inatt kommer jag sova gott!
jessicas | |
#1 - - natalia:

Aldrig hört talas om någon av dessa faktiskt!

#2 - - Anonym:

Jag kanske borde prova då! :D

#3 - - Life of Johanna:

Lät som en skön söndag! :)

jag kör på schampo från apoteket :)

#4 - - Beatrice Jakobsson - Julkalender:

Sv: Tack så mycket, detsamma :)

#5 - - Beatrice Jakobsson - Julkalender:

Sv: Varsågod :)

Det är sjukt kul med tävlingar och tips :)

#6 - - ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Kul med lite tips. :)

Upp