Nyårslista, år 2015

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?

Ja, jag har gjort massor!
Men bl.a: systemetpremiär, jag har vart utomlands för första gången i mitt liv (blev hela 3 utlandsresor detta år!), jag började göra gelénaglar, färgade håret rosa, har varit på lägenhetsvisningar, arbetsintervju, fick fast tjänst där jag jobbar nu, drabbades av magkatarr & mycket mer.

 

 


Höll du några av dina nyårslöften?

Jag hade inget nyårslöfte.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej.


Dog någon som stod dig nära?

Mammas moster dog.. Stod hon inte så nära, men saknar hon självklart, särskilt varje gång man är på Ica i Byske & handlar (där hon jobbade).


Vilka ställen utomlands besökte du?

Paris, Side & London.

 

 

 


Vilket/vilka datum från år 2015 kommer du alltid att minnas?

30e januari (åkte till Paris), 1a februari (min 20e födelsedag, som jag firade i Paris med bl.a en fika i Eiffeltornet), 16e juni (hämtade hem katt nr 1), 2a augusti (skaffade katt nr 2), 11e september (åkte till Turkiet), 14e oktober (åkte till London, är dock lite osäker på exakt datum där haha, men det var däromkring) & säkert något mer haha.


Har du varit sjuk eller skadat dig?

Fick magkatarr för bara nån vecka sen, men annars så har jag klarat mig bra (förutom nån förkylning som man har haft).

 


Bästa köpet?

Min nya iphone

 


Vad spenderade du mest pengar på?

En ny telefon, alkohol, mat & skönhetsprodukter.

 


Gjorde någonting dig riktigt glad?

Jaa, väldigt många saker!

 

 


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag har varit gladare, har haft ett toppenår! Dock lite dalar här på slutet av året, men överlag ett jättebra år.

 


Vad önskar du att du gjort mer?

Tränat & sparat mer pengar.

 


Vad önskar du att du gjort mindre?

Hmm.. Jag vet faktiskt inte.

 


Hur tillbringade du julen?

Startade julen på jobbet och sedan så firade vi hos mormor & morfar.

 


Blev du kär i år?

Nej.

 


Favoritprogram på TV?

Ser ju väldigt lite på tv, men säger som förra året då - Paradise Hotel hihi.

 


Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Nej.

 


Bästa boken du läste 2015?

Jag läser typ aldrig, men läste två böcker i Turkiet & dom var bra! Minns dock inte vad dom hette.

 


Något du önskade dig och fick?

Ja, men absolut.

 


Årets bästa film?

Oj.. Finns många, men kan inte komma på någon just nu hehee.

 


Vad gjorde du på din födelsedag 2015?

Jag firade min födelsedag i Paris med Annelie. Vi besökte & kikade på Notre Dame, floden Seine, Pont Des Arts, Louvren, Champs Elysées, Triumfbågen och Eiffeltornet. I Eiffeltornet så tog vi en födelsedagsfika.

 


Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

En ny, större lägenhet & kanske en kille? heehhe

 

En person som du inte hade klarat dig utan i år?

Mammi

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2015?

Crazy hair men tråkig klädstil haha.

 


Planer för 2016?

Jag planerar att verkligen börja träna & komma i form, resa & spara pengar inför framtiden.

 


Vad ser du mest fram emot med år 2016?

Oj, svår fråga. Jag ser fram emot att se vad 2016 kan ge, då 2015 varit så bra.

 


Tror du att år 2016 kommer bli bättre?

Det kommer bli svårt, men det vore nice om det blev minst lika bra!

 


Har du några löften inför år 2016?

Jag ska börja träna, spara mer pengar & lära mig att sluta snooza på morgnarna (tror den sista kommer bli tuffast haha).

 


Bästa minnet från 2015?

Turkietresan. Så sjukt jäkla kul jag hade den veckan och att jag fick uppleva det med familjen var de bästa

 

 


Vad var det bästa som hände 2015?

Alla resor jag har gjort & mina små kissemissar såklart

 


Vad var det sämsta?

Att jag inte har stått på mig som jag borde göra vid vissa situationer. Ska verkligen försöka bättra mig till nästa år!

 

 

Fick du många nya kontakter?

Njaa, har väl fått några nya bekantskaper.

 


Är det något du saknat 2015 som du vill ha 2016?

En bil & en större lägenhet.

 

 

                  

 

 

lista | |
#1 - - Johan:

Du har hunnit med en hel del under förra året ändå, en del tyngre saker, men mycket bra och positivt också :)

SV: Ja, det är kul att sammanfatta litegrann så tycker jag :)

Upp