'Have me a good time, before my time is up, hey, let´s get it now.'

Måndag, ny vecka och min vecka har börjat bra. Sov ut ordentligt imorse, skippade till och med tvättiden för att få sova längre. Nu känner jag dock att de var en dum idé, kommer inte kunna tvätta förräns till helgen och tvättkorgen är redan fullproppad haha. Menmen, behövde iaf få sova ut.
När jag vaknade så åt jag frukost/lunch och sedan så gjorde jag mig i ordning och for iväg för att fixa naglarna. Är minst lika nöjd som förra gången, Erika är verkligen superduktig!
Har tagit det lugnt resten av dagen och det ska jag nog göra ikväll också. Ha en trevlig måndagkväll, kram!
 
 
 så snygga & fräscha.
vardagligt | |
#1 - - Felicia:

Så inspirerande blogg! Var gärna med i min tävling som jag har på bloggen i samarbete med Cocoo.se, så har du chansen att vinna ett presentkort värt 500kr! glöm inte skriva din mail! :-)
Ha en fin kväll, kram!

#2 - - MATILDA:

så fina naglar :)

#3 - - MartinaOlsson:

sv; tack! :)

#4 - - sara:

Snyggt!! :D

#5 - - hanna:

super snygga!! :D

#6 - - Elin karlsson:

Så snygga naglar!!
Trevlig helg :)

Upp