'Seasons come and go, but I will never change and I´m on my way´

 
Och så var den här helgen, Stadsfest helgen över. Jag har haft en ledig helg och den har spenderats på stadsfesten med härliga människor. Jag har haft så jäkla kul och det har varit en av dom bästa helgerna på länge!
Nu är jag redo för ett arbetspass imorgon och sedan så är jag ledig fram till på lördag - kommer bli så härligt! Får se vad som händer dessa dagar, har ingenting speciellt inplanerat.
Nä, klockan är mycket så nu ska jag och min galna kisse mysa ner oss i sängen och sova. pusshej!
festligt | |
#1 - - Kohlers - Skönhet & Livsstil - Makeup Artist - Toppbloggare:

Låter som en as bra dag! :D

#2 - - Life of Johanna:

Trevligt med stadsfest

#3 - - Emelie:

Låter ju riktigt härligt :D

#4 - - Kohlers - Skönhet & Livsstil - Makeup Artist - Toppbloggare:

Sv: Jag hoppas du får användning av tipset! ^^ Kramis!

#5 - - sara:

Härliga bilder :)

Upp