En liten lista

 
 
Fakta
 
Namn: Jessica
 
Ålder: 20 år
 
Bor: I Skellefteå
 
Längd: Jag var 159 cm sist jag mätte mig.
 
Nämn tre bra egenskaper om dig: Haha, åh sånt här är så svårt.. Men here we go då! Jag är omtänksam, en bra lyssnare & noggrann med typ allt jag gör.
 
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig: Jag skjuter ofta upp saker, t.ex i skolan när man hade läxor eller prov så pluggade jag alltid kvällen innan eller typ timmen innan provet hehe, kan vara väldigt envis (som iofs kan vara positivt men oftast inte) och ibland så kan jag bli ganska så sotis.
 
Vad är du rädd för? Spindlar! Huvva, får rysningar bara av att skriva de.
 
Har du körkort? Yes, det har jag!
 
Vem åkte du bil med senast? Hanna
 
Vem smsade dig senast? Matte
 
När grät du senast? Det minns jag faktiskt inte.. Om man nu inte räknar skratt/gråt, för det händer ofta haha!
 
Vad gör du just nu? Bloggar & kollar på The Following
 
Vad finns alltid i din handväska? Läppsyl, extra p-piller, en VS, börsen.
 
Har du någon tatuering?: Nej tyvärr, önskar jag hade modet att göra nån för då hade jag haft flera stycken.
 
Har du någon piercing?: Öronen om det räknas. Annars så har jag haft i naveln och näsan också.
 
 
This or that
 
Katt eller hund? Hund
 
Blått eller grönt? Blått
 
Kallt eller varmt? Varmt
 
Snö eller sol?: Sol
 
Lockigt eller rakt hår? Lockigt
 
Mobil eller dator? Mobil
 
Dusch eller bad? Bad
 
Blogg eller facebook? Blogg
 
lista | |
#1 - - Klara Andersson:

roligt lista!

#2 - - Life of Johanna:

Kul lista :)

Upp