29/9

 
Heejsan!
Jag har inte kikat in här sen innan jag åkte till Turkiet, så mycket har hänt på senaste tiden. Har som sagt varit i Turkiet och det var en av dom bästa veckorna i mitt liv! Bildbomber kommer att komma upp, de kan ni räkna med hihi.
Annars så har jag jobbat, umgåtts med kompisar & mina saknade katter <3<3, börjat kika på en ny lägenhet, gjort en film och lite annat smått och gott. Nu så jobbar jag två veckor till, sen så åker jag på nästa resa hihi.
Hoppas ni mår bra, pusshej!
vardagligt | |
#1 - - Emelie Andersson:

så fint, sår riktigt härligt ut :)

sv: tack så mycket, kul att du gillade det :D

#2 - - N:

Härligt!!

#3 - - Johan:

Vad är det för lägenhet du funderar på?
Och vad var det för film? :O

SV: Haha ja, visst är de? ;)
Jaså? Vad var det för video, till vilken låt? :)

Haha det kan jag förstå att det var, härligt att du var så nöjd med hela resan! :)

Upp