'Next time I'll be braver, I'll be my own savior, when the thunder calls for me.'

 
Denna dag blev precis som jag förutspådde, det vill säga riktigt bra. Steg upp klockan 10 och startade igång första tvättmaskinen. Sedan har jag kollat på Glee, duschat, färgbombat håret fixat till mig och så åkte jag o Tobbe till Byske för middag med familjen.
 
Blir så irriterad på mig själv också. Brukar prata med Andreas, min lillebror om hans viktresa för att få motivation osv. Jag har ju till och med lagt upp här på bloggen att jag också ska starta min resa. Kan säga att det har varit lite sisådär senaste tiden, därav att jag blir irriterad på mig själv. Jag har gått ner nått kilo men inte alls som jag velat. Men jag ska "pausa" detta lite, vi åker ju till Rhodos på onsdag och då tänker jag bara njuta och inte tänka på mat eller träning. Men när jag kommer hem så är det dags. Igen.
Tänker skita i att jag inte har lyckats innan, för jag ska lyckas nu. Punkt.
 
Nu peppar vi igång för en ny vecka. pusshej!
ego pics, hälsa | |
#1 - - Tilda Barkselius:

Åh vad härligt med Glee!!

#2 - - Caroline:

Så fin du är!

#3 - - Johan:

Hoppas du/ni har det riktigt grymt på Rhodos nu och du har helt rätt i det du säger, man kan inte påverka det som varit, bara påverka det som kommer, så strunta i om du har failat innan, bblicka bara framåt så kommer du att nå dit du vill nå!

Ja verkligen, så därför är jag liite avundssjuk på dig nu som åkt utomlands... :P haha

#4 - - MADDISENJ.SE:

Fin du är

Upp