Hejsan

Oldie.
 
Åh så glad jag är! Fick hjälp igår av min fina familj att flytta lådor och möbler till nya lägenheten, så nu är det mesta på plats. Har börjat packa upp också o göra det fint, så himla kul det är.
Katterna älskar att ha mycket mera yta att busa på och det gör jag också. Inte att busa på, men att ha mera yta haha.
Idag har jag jobbat hela dagen, så har inte hunnit packa upp så mycket. Men imorgon är jag ledig, så hoppas på att få klart det mesta då. Dock så ska vi åka till mormor & morfar för att äta middag och fira min lillebror och mig som fyller år (han fyller år imorgon och jag på måndag), men borde ändå hinna en hel del.
Ha det bra, pusshej!
vardagligt | |
#1 - - Em - En fotoblogg om mitt gymnasiearbete:

1. Såå fin du är!!<3 2. Så spännande att fytta!:)

#2 - - Johan:

Visst är det härlugt att packa upp och fixa i ordning i sin nya lägenhet? Det känns så nytt, rent och fräscht liksom :)

Grattis i efterskott btw! :D

SV: Ja det är den verkligen! En av de bästa just nu :)

#3 - - Eleonora Adriana ♥:

Mysigt :)

#4 - - Johan:

SV: Ja, jag tycker det är jättekul! Gillar som sagt statistik och så, så det där inlägget var kul att göra, och det är kul att göra de där Topp 10 ungefär var tredje vecka också :)

Ja det är det verkligen!

Gissar att du fortsatt trivs bra i lägenheten? :)

Upp