Helgen

Bjuder på en gammal selfie, har inga nya på lager hehe. Denna tog jag för "bara" 3 år sen, tycker ändå jag ser så sjukt mycket mindre o yngre ut? Alltså mer än bara 3 år haha.
 
Jaa, då var PDOL över för i år. Tycker de är så kul, både för att jag älskar festivaler men är också extra roligt att festa i en annan stad. 
Vi åkte till Piteå mitt på dagen, for till Hannas kusin och gjorde oss klara där. Sedan så käkade vi middag innan vi gick till förfesten. Vi var där en stund sedan så for vi vidare till vår egna förfest hehe.
 
Vi skulle in på Kitteltältet på PDOL, men de var så sjukt lång kö när vi kom fram så vi for på Kalles istället. Det blev dock bra de, hade en trevlig kväll och jag o Emelia hann se slutet av Emil Assergård också.
Vi beslutade oss även för att gå hem tidigt (vid tolv ungefär), så vi köpte med oss thaimat och gick tillbaka till Hannas kusins lägenhet. Efter en natt på en liten soffa så käkade vi bakismat och sedan åkte vi hemåt.
Hade en trevlig helg och nu laddar vi upp inför en ny vecka!
 
festligt | |
#1 - - amanda:

fin du är!

#2 - - Johan:

För en som är från en helt annan del av landet, vad är Pdol för typ av festival? :P

SV: Haha ja, men det är lite charmigt när de är så ändå tycker jag :)

#3 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Fina du! :)

#4 - - Felicia[17år&rullstolsburen]:

SV: Jaa :D
Så fin bild på dej!

Upp