Jobb & spontanfest

Hittade en gammal partybild på mig & Hanna, den får fylla ut detta inlägg.
 
Hejsan! Vilken dag det blev igår. Jag jobbade 13 - 19.15 och efter jobbet så hade jag tänkt mig att det skulle bli en lugn hemmakväll, tänkte köpa något gott och typ kolla på film. Men typ vid åtta så skrev Hanna och frågade om vi skulle spontanfesta. Och så blev det. Så nån timme senare så landade Hanna, Lisa & Emelia hemma hos mig. Har aldrig gjort mig klar så snabbt som igår haha. Men jag hade en riktigt rolig kväll!
Idag har det därför varit en lugn dag. Jag blir aldrig bakis men blir så jäkla trött dagen efter, så soffan och Netflix har varit mina vänner för dagen.
Nu tänkte jag ta fram en ansiktmask och sedan hitta någon film att kolla på. pusshej!
vardagligt | |
#1 - - Prietha:

Skönt att inte bli bakis!

#2 - - http://siliiins.blogg.se:

Fin bild :-)

#3 - - Jessica Högberg:

Spontanfest låter härligt!

#4 - - carolines:

Fin bild på dig! Kul med fest :)

Upp