en bra torsdag

<3
 
Ja, min torsdag var riktigt bra. Det enda jobbiga var att stiga upp när väckaren ringde kl. 04.00, men till slut så fick jag mig upp. Så jobbade jag 05.15 - 13.45 och efter jobbet så for jag till gamla lägenheten och skulle hämta sista grejerna. Mötte mamma där och vi packade in allt i bilen och sedan så for vi och storhandlade.
Efter det så skjutsade hon hem mig och då packade jag bara upp alla varor och sedan så for jag till Hannas jobb för att träffa henne och Emelia. Det blev spontant en middag tillsammans på Tre Kronor, så trevligt!
Under kvällens gång så har jag hunnit fixa lite mer i lägenheten, fortsatt packa upp och fått gardiner i köket och även fixat upp klockan där.
Är så glad att jag fått träffa både vänner och min mamma idag, dom är guld värda<3
 
Som vanligt så uppdaterar jag alldeles för sent och jag känner nu att ögonlocken håller på att stängas igen, är såå trött! Så nu blir det hopp i säng och sova, en arbetsdag kvar och sedan så är jag redo för helg. pusshej & gonatt!
vardagligt | |
#1 - - Netti Starby:

Vad härligt att du har fått upp gardiner i köket och du får ha en fin dag! <3 Kramis

#2 - - elin:

Åh så fina katter<3

#3 - - Tilda Barkselius:

Härligt att du kommit längre i din uppackning!

#4 - - Tilda%20Barkselius:

Men så söta bilder!

#5 - - J:

Fina bilder!!

#6 - - Linda:

Kul med gardiner :-)

#7 - - JoJo:

så söta katter :) hoppas att du har en fin helg tjejen <3

#8 - - Days by Johanna:

Skönt du börjar komma iordning i lägenheten :)

#9 - - Jessica Högberg:

Mysig dag, hoppas du får sova gott!

#10 - - Tilda Barkselius:

Mysigt med spontan middag :)

#11 - - Johan:

Så okristligt tidigt borde man inte få gå upp ;) haha
Men härligt när man får mycket gjort såädr... Känns som jag har sagt det tidigare också :O

#12 - - elin:

Hoppas du får en toppen bra kväll<3

Upp