01.25

 
Hejsan!
Igår så for jag, Hanna & Emelia till Arvidsjaur för att bo på hotell, hänga med lite folk och festa. Vi åkte mitt på dagen, checkade in på hotellet direkt vi kom dit och sedan så får vi för att käka, innan vi började göra oss klara för kvällen. Jag hade verkligen en supertrevlig kväll och det är så himla trevligt att åka iväg nån gång då och då.
Efter att vi checkat ut idag, så åkte vi förbi Dollarstore innan vi begav oss hemåt igen. 
Sen jag kom hem så har jag sovit och kollat på 90210. Inser nu att det inte var så smart att sova under dagen, för nu kommer jag uppenbarligen inte kunna sova något inatt.
Aja, hoppas ni har haft trevliga juldagar! pusshej!
festligt, härliga häng | |
#1 - - JoJo:

så trevligt ni verkar ha haft :) god fortsättning till dig snygging <3

#2 - - Carolina Thoor:

Hur kom ni på att åka ändå upp dit haha? :D

#3 - - Matilda Berlin:

Men åhhh vad härligt det låter!! <33

Upp