30e december

 
Sen jag kom hem från A-jaur så har jag glidit runt i denna pyjamas (som jag fick i julklapp, älskar den!). Eller glidit runt är väl en överdrift... Har legat hemma och spytt och sovit. Tror att jag fick en enkel släng av magsjuka, så har bara försökt ta det lugnt och vila bort den.
Mår bättre nu, men känner mig lite lätt illamående och svag i både kropp och psyke. Hoppas verkligen det känns bättre imorgon, annars vet jag inte riktigt hur min nyårsafton kommer bli...
 
Men eftersom att jag trots allt känner mig fräschare idag så ska jag göra lite nytta här hemma nu under kvällen - har tvättstugan bokad mellan kl. 17 - 22 och samtidigt så tänkte jag försöka röja undan här hemma. Sen så tänkte jag försöka hinna med lite förberedelser för att fräscha till mig inför nyår - ska tvätta håret och locka det, måla naglarna och BUSa mig. Får se om jag orkar allt och hinner, håller tummarna för det iaf.
 
Nu ska jag börja diska undan och städa i köket, så vi höres. pusshej!
vardagligt | |
#1 - - JoJo:

nej men usch och fy för magsjuka! :( skönt att du mår bättre i alla fall. hoppas du mår helt bra snart igen <3

sv; tack vad glad jag blir att du gillar dom! :D​

Upp