Tisdag

Tyvärr dom enda bilderna jag tog i fjällen, men bättre än ingenting:)
 
Vill börja med att säga tack för dom fina kommentarer som jag fick på förra inlägget, det värmer!<3
 
Fettisdag idag då, har ni ätit någon semla? Vi fikade semlor tillsammans på jobbet idag, det var så gott! Har inte ätit en semla på flera år, så idag tillät jag mig själv att vara lite onyttig.
Sen har jag då jobbat idag, ett kvällspass mellan 13.15 - 21.15. Efter jobbet så tog jag ut Lilo på promenad och så har jag tränat.
Just nu så sitter jag och kollar på Glee, tror jag ska se ett avsnitt till och sedan lägga mig. Yes, så får det bli!
vardagligt | |
#1 - - Linda:

Åh så härligt det ser ut!

#2 - - Bella:

Härliga bilder!

#3 - - Days by Johanna:

Härliga bilder, snön ser härlig ut och åka i!

#4 - - carolines:

Åh så härliga bilder! Blev ingen semla för mig, alldeles för mätt efter kinamatsbuffé. Haha!

#5 - - JoJo:

vi fick semlor på jobbet i tisdags :)

sv; haha ja, det är skönt att man inte är ensam om det. hoppas din vecka har varit fin :D

#6 - - Prietha:

Åh vad mysigt!

Upp