Hej igen

 
Hejsan!
Nu tänkte jag slänga in en liten uppdatering, har typ saknat detta litegrann hehe.
"Bloggpausen" blev inte så lång, men det har ändå hunnit hända en massa saker. Ingenting som jag kommer prata om nu tough och jag vill inte påstå att jag är tillbaka helt och hållet, utan uppdateringen kanske kommer vara lite sisådär nu, men så får det vara.
 
Denna vecka började jag med en ledig dag, det var så skönt. Så idag började min arbetsvecka och det började med ett frukostpass, 5.15 - 13.45. Dagen har gått bra och sedan jag kom hem så har jag sminkat mig, lyssnat på poddar och druckit celsius. Just nu så kollar jag på youtubevideos och väntar på att tiden ska gå.
Om ungefär en timme så får jag hämtning och då åker vi till Byske för födelsedagsfirande av mig och lillebrorsan (han fyller år idag och jag fyller år imorgon). Vi hörs när vi hörs!
ego pics | |
#1 - - Netti Starby:

Vad skönt med en liten paus och så kul att du är tillbaka! :-D Kramis

#2 - - Prietha:

Vart jobbar du? :)

#3 - - Anita:

Skönt att börja nya veckan med ledighet :D

#4 - - carolines:

Vad kul med lite födelsedagsfirande :)

Upp