Nattinlägg

Bildbrist, så bjuder på denna med mina partypinglor<3
 
Här kommer ett natt inlägg, borde egentligen sova men jaja det får bli snart haha. Har ändå lite sovmorgon imorgon.
Imorgon (eller idag, hur man nu vill se det) så jobbar jag och på tal om jobb - för tillfället så är jag ansvarig på jobbet, vilket både känns kul och spännande! Min arbetsledare har semester nu, så då sköter jag hennes uppgifter såsom fixa med schemat om det behövs osv. Det går bra än så länge, haha, och det är kul att få ha ett sånt ansvar.
 
Jobbar som sagt imorgon och direkt jag slutar så far jag till Emelia för att påbörja dag 1 av Stadsfesten.
Ska bli så kul!
 
vardagligt | |
#1 - - Netti Starby:

Vad kul att du har fått mycket ansvar på jobbet och härlig bild! :-D Kramis

#2 - - elin:

Hoppas du får en toppen bra kväll<3

Upp