Lediga dag

 
Ledig dag och det har varit så mycket mys med dessa sötnosar under dagen.
Vaknade kl. 7 imorse - can we just take a moment and talk about that?? Vaknade alltså tidigt på mina lediga dag, alla som känner mig vet att det aldrig händer eftersom att jag är världens mest morgontrötta människa. Men startade iaf dagen med morgonmys med missarna.
Sedan så klev jag upp, startade en tvättmaskin och gjorde i ordning lite frulle. Kollade på Greys och käkade framför det.
Sen så har min förmiddag bestått av tvättning och städning. När tvättkorgen var tom så sminkade jag mig och lockade håret, kände för att fräscha till mig lite.
Har också varit på Ica Maxi och handlat + ätit en supergod middag - svampsoppa och varma mackor med vitlökssmör.
Under kvällen så har jag träffat Hanna, Emelia & Mimmi en sväng och nu så är jag hemma igen. Tog nyss en snabbdusch och nu så ska jag tvätta bort sminket, borsta tänderna och sova.
pusshej!
vardagligt | |
#1 - - Johan:

Det låter som en fin dag tycker jag! Man hinner med så mycket när man går upp tidigt sådär :)

SV: Ja, idag har det faktiskt snöat lite, men det var mest slask, så den "riktiga snön" får vi nog vänta ett tag till på :)

#2 - - Jessica Högberg:

Låter som det blev en härlig dag trotts chocken att vakna tidigt;)

Upp