00.27

Kaos och katter överallt - kind of my life haha.
 
Här kommer en liten uppdatering, såhär mitt i natten haha.
Tänkte börja med att skriva att min påskledighet var riktigt härlig - tog det mest lugnt förutom lördagen, då firade vi Hanna som fyllde år. Kvällen var verkligen on top!
På måndagen så tog jag ut mitt löshår och jag har insett att jag inte passar i kort hår tyvärr haha. Men ska låta håret vila nu och sen sätta in nytt hår inför sommaren.
 
Tisdag - idag, eller om man ska säga igår?, så var det jobb som stod på schemat. Jobbade 10 - 20.15 och det gick bra. Dock så har mitt mående varit sådär under dagen. Jag har känt mig... Tom. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva det, men typ tom, ångest och självkänslan har varit på botten. Har inte känt mig bra på något sätt och bara längtat efter att dagen skulle ta slut.
Så nu ska jag göra mig redo för sängen hade jag tänkt och sova och så hoppas jag på en bättre känsla över onsdagen.
Pusshej!
jessicas, psykisk ohälsa | |
#1 - - JoJo:

snygging! :D vart är tröjan ifrån? så snygg ju! <3

Upp