Helg

 
Äntligen fredag & ledig helg för mig, hallelujah! 
Jag startade min dag med att jobba och allting flöt på bra. Efter jobbet så for jag hem och här hemma så har jag inte gjort så mycket. Cyklade in till stan en sväng också för att hämta ut ett paket och helghandla.
Käkade tacos till middag och kollade på serier. Nu under kvällen så har jag epilerat benen och duschat. Ska smörja in mig med brun utan sol också innan jag går och lägger mig, så jag är fräsch inför morgondagen.
Imorgon så blir det fest och utgång och jag hoppas verkligen att jag och mina kompisar kommer in på Verandan där Vigiland spelar, trots att vi inte köpt förköp. Håll tummarna för oss!
 
Återkommer kanske med något inlägg under helgen, annars så hörs vi sen. pusshej!
vardagligt | |
#1 - - Amanda Persson:

vad fin du är! :)

#2 - - Jessica Högberg:

Håller tummarna för Er!

Upp