Ledig dag & nya naglar

 
Idag har jag varit ledig och jag startade min dag med att fixa nya naglar. Är lika nöjd som vanligt!
Efter jag var klar på salongen så for jag hem och tog bilen för att handla lite och hämta ut ett paket. Sedan så har jag städat här hemma, planerat lite inför hösten och kollat på Glee. 
 
Jag har bestämt mig för att pröva på att göra veckomatsedel (på tal om ingenting haha). Tror att det kommer bli bra att jag planerar mina måltider lite och börjar veckohandla. Förhoppningsvis så blir det bra både för hälsan och ekonomin, återstår att se. På söndag tänkte jag då börja skriva första matsedeln.
 
Nu ska jag kika på nåt avsnitt till av Glee och käka lite äppelpaj - har hittat ett sjukt gott & nyttigt recept, hur great! Vi höres, pusshej!
beauty | |
#1 - - Julia:

Så fina!

#2 - - Flisan:

Snygga :D

#3 - - Sofija:

Snygga naglar!

#4 - - JoJo:

åh vilka snygga naglar! :D
kram <3

Upp