Den när livet suger

Bildresultat för depression quotes
Bildresultat för depression quotes
 
 
Idag är ingen bra dag.
Vaknade på totalt fel sida och depressionen och ångesten har gjort sig påmind.
Jag skrev ju alldeles nyligen om att jag äntligen började känna lite ljusare inför min framtid - det var kul så länge det varade. Nu är det ett totalt jävla mörker och jag känner bara hopplöshet.
Något annat som känns hopplöst är jag själv - jag har alltid haft extremt bra minne och det har jag varit väldigt nöjd och stolt över. Nu för tiden är jag den mest förvirrade människan som finns, jag glömmer ALLT. Jag har till och med blivit totalt förvirrad när jag kör bil och glömmer bort vissa regler, jag ser inte bilar omkring mig, jag minns inte om det verkligen var grönt vid trafikljuset som jag just kört förbi osv.
Så just nu känns allt som sagt som ett mörker och hopplöshet. Jag känner mig ledsen, frustrerad, nertyngd.
 
Det jag ser fram emot mest just nu är att få fara och träna - ta i allt jag kan och tänka på någonting annat och sedan att få vara ledig imorgon.
psykisk ohälsa | |
Upp