HEJ IGEN!

 
 
Okej hejsan, det var inte igår! Blev visst en liten ofrivillig paus från bloggen, men vad gör det om tusen år.
 
Mina dagar fylls just nu utav jobb och träning för det mesta. Är så glad att jag kommit igång med träningen och faktiskt tycker att det är kul, goals! Vägde mig förra onsdagen också och har totalt gått ner 3 kg under januari månad. Det går sakta, men det går neråt iaf. Är nöjd så länge vågen visar minus hehe.
 
Annars så har jag även hunnit fira min födelsedag. Jag fyllde ju år förra torsdagen och just den dagen var väl inte så spännande - jobbade ett kvällspass då.
Men på fredagen så hade jag bjudit hem min familj på födelsedagsfika och så fick jag presenter. När dom for hem så svirade jag om för att träffa Linnea & Janina o dricka vin. Blev en perfekt dag/kväll!
Lördagen så skulle jag, Mimmi, Hanna & Emelia ut på vinterfesten, så då blev det förfest hos mig och sedan utgång. Fick en present av dom också och ett födelsedagskort, såå gulligaa!
 
Idag, torsdag, så är jag ledig. Har inga speciella planer, utan tänkte bara försöka passa på att städa lägenheten och sen ikväll så blir det träning. Blir nog en härlig torsdag det här!
pusshej!
jessicas | |
Upp