2018

 Lite bilder från nyårsafton.
 
 
Och så hade det redan hunnit gå 2 dagar av det nya året.
Min nyårsafton blev inte alls som jag hade planerat, men den blev bra.
Jag jobbade först och sedan skyndade jag mig hem för att göra mig i ordning inför kvällen. När jag var klar så for jag till Emelia, där det bjöds på fördrink och 3-rätters middag. Det var så gott! 
Sedan så for vi vidare till Mimmi för att fortsätta kvällen där.
 
Jag jobbade även igår, men idag så har jag fått vara ledig. Jag har hunnit köra skräp till återvinningen och sedan så hämtade jag upp min lillebror för att köra hem han. Han bor i Umeå och jag tänkte att det kunde bli en trevlig tripp dit + att då fick vi umgås också. Sagt och gjort så rullade bilen dit och jag hjälpte han upp med alla grejer till sin lägenhet. Sedan så for vi och käkade middag o avslutade med en lyxshake från Max.
Skjutsade hem han igen och så rullade jag hemåt efter de.
 
Har haft en supertrevlig dag och nu så är jag redo för resten av veckan! 
festligt, härliga häng | |
#1 - - Angelica Wåhlin:

Oj, så fina drinkar!

Upp