30 frågor

 
 
 
1. Har du ett par rosa string?
Haha, jaa det har jag.
 
 
2. Vem var den senaste du pussade?
Hehe, hemlis.
 
 
3. Är du kär just nu?
Nej, det är jag inte.
 
 
4. Vad gjorde du inatt?
Jag sov som en stock, tackar gudarna att jag kunde sova.
 
 
5. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid?
Om jag hade valt att behålla barnet, så ja självklart.
 
 
6. Hade du blivit glad om din kille friat till dig?
Hade ju vart en fördel att ha en kille då haha.
 
 
7. Klackskor eller sneakers?
Måste jag välja en av dom så säger jag sneakers.
 
 
8. Kjol/klänning eller jeans?
Jeans.
 
 
9. Äkta hårfärg?
Typ råttfärgad, blond. Jag minns knappt haha, var så längesen jag hade min egna hårfärg.
 
 
10. Nuvarande hårfärg & frisyr?
 
Slänger in en bild på hur mitt hår ser ut nu, så får ni se det istället för att jag ska förklara.
 
 
11. Skostorlek?
38
 
 
12. Civilstatus? 
Singel.
 
 
13. Har du någonsin varit kär? 
Yes, det har jag.
 
 
14. Tror du på kärleken? 
Både ja och nej. Jag tror inte på att alla människor har en soulmate, utan jag tror att vissa helt enkelt är menade till att leva själva.
 
 
15. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?
Tyvärr många gånger.
 
 
16. Har du någonsin krossat någon annans hjärta?
Jag tror faktiskt inte det.
 
 
17. Har du någonsin blivit kär i din bästa vän? 
Nope, inte de.
 
 
18. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?
Ja, det är jag.
 
 
19. Vild fest eller romantisk hemmakväll? 
Oftast skulle jag välja fest, men en romantisk hemmakväll (eller hemmakväll överhuvudtaget) är inte heller helt fel.
 
 
20. Telefonkontakt eller face to face?
Face to face, gillar inte telefonkontakt (förutom sms och så, haha).
 
 
21. Har du någonsin velat ta livet av dig?
Ja...
 
22. Har du någonsin gått på bio ensam?
Näe, det har jag inte.
 
 
23. Saknar du någon just nu?
Linnea & Janina, var alldeles för längesen jag träffade dom.
 
 
 
 
24. Är du glad?
Just nu? Njaaee.
 
 
25. Har du någonsin blivit jagad av polisen?
Det har jag inte.
 
 
26. Har du hund? 
Tyvärr inte, önskar jag hade de.
 
 
27. Tror du på spöken? 
Både ja och nej - velar väldigt mycket.
 
 
28. Skulle du vilja väga mer? 
Nej fy. Skulle snarare vilja väga typ minst 30 kg mindre haha.
 
 
29. Skulle du vilja dricka dig full nu? 
Hmm, why not.
 
 
30. Kan du låta bli att prata i fyra timmar?
Yes, det kan jag nog.
 
 
lista | |
Upp