Deppig

Lite roligheter att se fram emot - det behövs!
 
Hej på er!
Min vecka började inte alls bra - tänker inte gå in på detaljer eller så, men känner mig nere och deppig.
Men då det var ett tag sen jag uppdaterade så tänkte jag att jag istället för att skriva om hur deppig jag känner mig kan berätta om vad jag har gjort senaste tiden.
 
Okej, jag inser nu att jag typ inte ens minns vad som har hänt denna vecka sedan jag bloggade sist?? Alltså vad är det för fel på mig...
Det största och roligaste som hänt minns jag dock och det var studenten i fredags. Min yngsta lillebror, hans flickvän, min kusin och min morbrors sambos dotter tog då studenten, så vi firade dom.
Jag är så stolt över min lillebror och glad att vi fick fira hans stora dag. Självklart så var jag minst lika stolt och glad när vi firade mina andra bröders student för två, respektive 6 år sedan. Men det är lite extra speciellt nu när min yngsta bror tog studenten, då han för drygt 1 år sedan hade bestämt sig för att han inte ville leva längre.
Tänker inte gå in på några detaljer, utan jag är bara så glad att han trots allt lever idag och mår bättre.
Anyway, kameran var med så en bildbomb kommer så fort jag redigerat bilderna.
 
Det här kanske ändå blev ett halvdystert inlägg, så då kan jag passa på att nämna också att jag nu äntligen fått en tid hos Unga vuxna, på psykiatrin för ett första bedömningssamtal.
Ni som läst min blogg tidigare vet att jag tampas med depression och ångest och nu har jag då alltså fått en tid för att prata med en psykiatrier. När jag fick hem brevet om det så kändes det som att världens tyngsta sten lämnade mina axlar, samtidigt som jag blev sjukt nervös. Jag hatar ju att prata om mina känslor, hur jag mår osv. (finns ju lixom en anledning att jag har hållit allt inom mig ett bra tag och inte vågat söka hjälp förränns nu).
Men hur som, jag tror att det kommer bli bra och detta är något som jag vet att jag behöver.
 
Världens längsta och halvdeppiga inlägg blev det här, men jag får helt enkelt återkomma med något roligare inlägg imorgon (förhoppningsvis).
 
Eloge till er som orkat läsa! Pusshej, vi höres en annan dag!
psykisk ohälsa | |
#1 - - Hanna:

Du är bäst ❤❤❤❤

Svar: ❤❤❤
None None

Upp