Semestervecka nr. 1

 
 
Så var första semesterveckan över och jag har haft en så bra start på min semester. Förutom världens sömnproblem så har den varit perfekt.
Jag har haft syrran på besök i två dagar, käkat på Pinchos, sovit hos mamma och myst med kattungarna, festat med fina vänner och firat midsommar.
Ser fram emot resten av sommaren och allt kul!
 
Idag så blir det bara en lugn dag här hemma, ska städa hela lägenheten och sedan ha lite hemmaspa. Nästa vecka så har jag lite planer, men vi får se vad som händer. Ska iaf ladda upp för stadsfesten som är då, typ det största som händer här i Skellefteå haha.
Ha en fin söndag, pusshej!
festligt | |
#1 - - Flisan:

Skönt med en bra start :D

#2 - - Angelica:

Låter underbart! Jag hoppas att sömnen blir bättre för dig, dålig sömn kan ju påverka en så mycket :/

Upp