Blandade frågor

 Tio frågor om dig själv
 
Namn: Jessica Magnusson.
 
När fyller du år? 1a februari.
 
Några piercingar? Nu har jag endast hål i öronen. Om det räknas hehe.
 
Vad har du på dig just nu? Mjukisbyxor & en hoodie.
 
Vilken årstid är bäst? Sommar helt klart!
 
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Sovmorgon>mys med katterna>brunch framför någon serie & sedan inte ha några måsten.
 
Vad tycker du mest om hos dig själv? Utseendemässigt så är det nog mina läppar, egenskaper så skulle jag säga att jag tycker om att jag är så pass omtänksam som jag är.
 
Vad är du bra på? Next question!
 
Vem älskar du mest på denna jorden? Familjen, mina vänner & kissemissarna.
 
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Är väldigt skönt att sova själv, men skulle nog ändå säga med någon.
 
 
 
 
Tio frågor om din familj
 
Vem står dig närmast? Mamma
 
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Tyvärr inte.
 
Vem är farligast i din familj? Haha vi är nog alla rätt ofarliga.
 
Vem ser roligast ut i din familj? Haha
 
Vem är coolast? Jag såklart;)
 
Har ni något husdjur? Jag bor ju själv, men jag har 4 katter och hemma hos mamma så har dom 2 katter.
 
Mest gemensamt med? Min lillasyster Sandra.
 
Vem står för underhållningen? Det skulle nog vara alla mina bröder.
 
Vem sover du oftast med? Sandra.
 
Roligaste kvällen med familjen? Alla kvällar med familjen är roliga.
 
 
 
 
Tio frågor om idag
 
Vad har du gjort idag? Jag har tvättat
 
Vad ska du göra? Duscha>sminka mig>fixa håret>festa.
 
Har du gjort något dåligt idag? Nope.
 
Vad har du ätit idag? Jag åt gröt till frukost och sedan så har jag ätit svampfyllda enchiladas till lunch.
 
Har du duschat idag? Jag sköljde av överflödet av BUSen imorse men ska även ta en dusch senare idag.
 
Är du trött nu? Litegrann.
 
Vad händer imorgon? Inte mycket, planerar en lugn dag hemma.
 
Går du i skolan? Nej, jag har gått ut skolan.
 
Har du varit i skolan idag? Nope.
 
 
Annat
 
Hur mår du just nu? Idag så mår jag faktiskt bra.
 
Har du piercat dig? Yes, har piercat naveln och näsan. Och så öronen då.
 
Är du hungrig nu? Näe, åt lunch för inte så jättelängesen.
 
Vad är klockan just nu?
 
Vilka sidor på internet är du inne på just nu? Inga, förutom bloggen.
 
 
Telefon/mobil
 
Vem ringde dig senast? Emelia.
 
Vem ringde du senast? Mamma.
 
Vem sms:ade till dig senast? Sandra.
 
Vem sms:ade du till senast? Sandra.
 
 
Smink och hår
 
Använder du mascara? Yes, det gör jag.
 
Använder du wax? Använder vaxspray när jag lockat håret.
 
Använder du ögonskugga? Ibland.
 
Använder du kajal? Näe, det gör jag inte.
 
Använder du hårspray? Ibland, oftast när jag har lockat håret.
 
Använder du deodorant? Haha, jaa.
 
Använder du parfym? Yes!
 
Använder du läppglans/läppstift? Väldigt sällan, men försöker vänja mig vid att använda det då jag tycker det är såå snyggt.
 
Använder du rouge? Ibland.
 
Uppsatt hår eller hängande? Gillar båda och jag brukar variera mellan uppsatt och hängande.
 
Plattar/lockar du håret varje dag? Näe - jag gjorde det förr men inte nu längre.
 
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? Haha, nej gud så jobbigt.
 
lista | |
#1 - - MADDISENJ.SE:

Kul att läsa lite mer om dig!

#2 - - JoJo:

så kul att läsa. jag älskar såna här inlägg! :D <3

#3 - - Linda:

roligt att läsa :)

Upp