Hej från sjukstugan

 
Ja, här kommer en liten uppdatering från sjukstugan, Yes, jag är sjuk.
Jag har drabbats av halsfluss och har mått fruktansvärt dåligt. I söndags så var jag så svullen i halsen och hade så ont att jag var tvungen att fara in till akuten.
Fick träffa två sköterskor och senare en läkare också. Dom tog prover och kollade halsen och då fick jag penicillin utskrivet. Nu har jag ätit det sen i söndags och ska totalt äta det i 10 dagar.
Mår bättre nu, svullnaden har minskat och jag har inte ont längre. Så skönt!
 
Jag är sjukskriven resten av denna vecka och sedan så börjar jag om att jobba nästa vecka igen.
Tråkigt inlägg det hära, men ville bara slänga in en uppdatering om hur jag har det just nu.
Återkommer med roligare inlägg när jag är helt frisk, pusshej!
jessicas | |
Upp