Långfredag

 
 
Igår så var jag med i en påsktävling som min nagelteknolog hade på instagram och jag vann! Så idag gick jag till salongen för att hämta vinsten - ett påskägg fyllt med nagelgrejer. Alltså jag blev så glad, så himla kul att just jag vann.
 
Min dag har för övrigt varit riktigt härlig! Jag tog en sovmorgon imorse och gick då sedan och hämtade påskägget.
Kom hem igen och då käkade jag lunch och kollade på Criminal Minds. Sedan så tog jag en långpromenad i solen - gick bl.a förbi mitt jobb för att träffa Linnea och på hemvägen så träffade jag även på Mimmi. Skönt med en prommis och även att träffa lite vänner.
Sedan jag kom hem så har jag hunnit käka middag och nu så tänkte jag städa undan lite i lägenheten. Jag har typ börjat gilla att städa. Eller alltså det är inte kul, men jag älskar känslan när det är nystädat hemma och fräscht. Och så tycker jag att det är lite terapeutiskt att städa.
Hur som, ska sätta igång med städningen nu så det inte blir alltför sent.
 
Hoppas eran fredag är fin! pusshej!
beauty | |
Upp