Ny vecka

 
 
Hej på er!
Måndag och ny vecka - jag startar veckan med en ledig dag, hur nice! 9.30 idag så hade jag tid för att fixa naglarna. Jag visste inte riktigt vad jag ville göra, men slutade med världens glam naglar. Ska visa bild sen hihi.
Sedan så har jag varit på stan för att handla en ny BUS, kattsand och lunch. Cyklade hemåt igen och käkade lunch, sedan så har jag suttit ute på ballen en stund. 
För en stund sen så bestämde jag mig för att städa lägenheten och kolla om det fanns någon tvättid. Tvättid fanns, så just nu håller jag på att tvätta och så ska jag städa då.
 
Senare ikväll så tänkte jag ta en promenad och sen ha spakväll - hårinpackning, ansiktsmask, epilera benen, BUSa mig osv. Hela köret haha, allt för att fräscha till sig lite.
Vi höres, pusshej!
vardagligt | |
#1 - - ohanJ:

Här har det också blivit en hel del tid på balkongen kan jag lova! Det är ju heelt galet vilket väder vi har haft nu i maj! Hur varmt har ni det där uppe hos dig?

SV: Det blev jag också. Usch, det är hemskt. Det är nog ett sådant där ögonblick som man kommer minnas vad man gjorde i resten av sitt liv när man fick höra det... :/

#2 - - MADDISENJ.SE:

Lät som en bra start på veckan. Vilken fin bild på dig!

Upp