Jobb & myskväll

 
 
Hej torsdag! 
Denna dag har bjudit på några små irriterande saker men även ljuspunkter. Jobbade 7.30 - 16.00 idag och det gjorde även Linnea, så innan jobbet så åkte jag och hämtade henne och så åkte vi till jobbet tillsammans.
Sedan så har vi då jobbat och dagen gick helt okej. Efter jobbet så åkte vi tillsammans till Ica och köpte bl.a kanelbullar innan vi for vidare hem till Janina. Vi fick se hennes nya lägenhet som var supermysig och så käkade vi tacos, fikade och snackade. Så himla kul att få umgås tillsammans alla 3 igen!
Skjutsade hem Linnea och nu har jag landat här hemma. Imorgon så jobbar jag kväll och sedan så väntar en ledig helg, så skönt. 
Innan jag lägger mig så tänkte jag städa undan lite här hemma och ta en snabbdusch, sedan så blir det sängen. 
 
Hoppas ni har haft en fin torsdag, så hörs vi!
vardagligt | |
#1 - - JoJo:

det låter som att du fick en bra torsdag trots allt :)

sv; härligt att ni hade det bra! :D
kram <3

#2 - - Sofija:

Gott!:)

#3 - - Emma Engström:

Hoppas du haft en superbra helg fina du! <3

#4 - - Jessica Högberg:

Mysig blandning av jobb och mys

Upp