Myshelg

Hej igen!
 
Jag ber om ursäkt för att jag är sämst på att uppdatera, men jag skyller på att oktober är fullspäckad hehe.
Fortsätter jobba på som vanligt (är dock inte länge kvar nu innan jag går på tjänstledigt!!) och vi fortsätter fira mamsen hihi. 
Mamma fyller ju 50 år imorgon (!!) och det är något inplanerat nästan varje helg för att fira henne. Vilket hon förtjänar, världens bästa mamma! Skulle kunna fira henne varje dag.
Men denna helg så har jag varit ledig fredag - söndag. Så i fredags så åkte hela familjen till Piteå för att umgås och fortsätta firandet. Vi checkade in på våra hotellrum direkt vi kom fram och sedan så bytte vi om för att bada på havsbadet. Efter badningen så blev det att fixa till sig lite och sedan käka middag. 
Efter maten så samlades vi alla i ett hotellrum för att spela spel, käka snacks, umgås och skåla för mamma. Efter mycket skratt, gottigheter och mys så gick vi o la oss.
Lördagen bjöd på hotellfrukost, sedan så checkade vi ut och for in till stan för att möta upp min morbror och hans sambo. Då blev det lite shopping och sedan så var hemgång igen.
Vi har verkligen haft en så mysig helg och man behöver verkligen inte åka långt bort eller göra något speciellt ens för att ha det trevligt!
 
Lördagkvällen blev också lugn och mysig - jag kollade på skräckfilm och käkade godis, sedan så la jag mig.
Planerna för denna söndag är att storstäda lägenheten, hämta ut paket, handla, tvätta och ha spakväll.
 
Är så nöjd över denna mysiga helg och nu är jag redo för en ny vecka!
pusshej!
 
 
härliga häng | |
#1 - - AnnKatrin Magnusson:

😍😍😍

#2 - - Emelie Andersson :

Åh vad mysigt! :)

#3 - - Jessica Högberg:

Låter himla härligt!

#4 - - Julia:

Mysigt!

#5 - - Flisan:

Mysigt :D

#6 - - JoJo:

ibland blir det så att bloggen kommer lite åt sidan och det är okej, för livet kommer före :) hoppas allt är bra med dig fina du och att du får en fin helg <3

#7 - - Emma Engström:

Åhh låter verkligen inte tokigt!! <3

#8 - - MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

Men så mysigt!!

Upp