Senaste tiden

 
Hallå!
Okej, i det här inlägget så tänkte jag försöka dra en snabb recap om vad som har hänt senaste tiden.
 
I mitt förra inlägg så nämnde jag mamma som skulle fylla 50 år och det har hon ju gjort nu. Vi har även haft en stor 50års fest för henne och den kvällen blev magisk! Det var mycket folk, det bjöds på uppträdanden, plockmat, lekar, dansgolv & så höll vi barn ett hyllningstal till mamsen. Eller okej, det var min mellanbror som höll talet då vi andra har scenskräck men vi alla stod med på scenen iaf hehe.
Det var som sagt en riktigt trevlig kväll!
 
Sedan så har jag även tatuerat mig! I torsdags så hade jag & Hanna tid i tatueringsstudion. Hanna skulle fylla i sina 2 tatueringar och jag gjorde en ny på undersidan av armen. Jag tatuerade in mina syskons första bokstäver, ska visa en bild sen när den har läkt helt. Jag är så himla nöjd!
 
Och idag så har jag faktiskt varit och köpt en ny bil. Den jag har haft tidigare är ganska gammal och det har varit en massa småfel på den + blivit en massa rost, så skulle jag lagat den så skulle kostnaden för det ha överstigit bilens värde. Jag kände att jag verkligen inte orkar lägga ner mer pengar på den, utan att då är det bättre att lägga dom pengarna på en ny bil.
Så jag hittade en annons om en volvo, årsmodell 2005 (tidigare bil var 1999, så blev ju lite skillnad hehe) och i lördags så kikade jag på den och provkörde. Allting kändes bra, så idag åkte jag och hämtade den.
 
Så himla mycket skoj som har hänt senaste tiden och mer kul är på väg att hända.
Idag är det exakt en vecka kvar tills jag börjar skolan och jag är så exited! Känns så bra och det ska bli så kul att pröva på nånting nytt och sedan bygga upp mitt egna företag. 
 
Okej, nu har jag skrivit om det största som har hänt (hoppas jag inte glömt något haha), så nu avslutar jag här och så ska jag försöka återkomma med ett nytt inlägg lite snabbare denna gång hehe.
Ha det så bra, pusshej!
vardagligt | |
Upp