-

 
 
 
Hejsan!
Lördagen som var, var toppenbra. Vi fick oss in på klubben trots att vi inte hade köpt förköp. Väl där inne så blev det en massa drinkar, dans & skratt innan det äntligen var dags för Vigiland. Tror nog jag var en av dom som dansade mest och skrek högst när låten "Be your friend" kom på, men det är en av mina favoritlåtar så då är det okej haha.
 
Min vecka däremot började inte alls bra - for på jobbet igår och mådde fruktansvärt illa. Efter 3 timmar så var jag tvungen att fara hem igen. Så gårdagen varvades mellan sängen och toaletten. Men idag så mår jag bättre och har känt mig lite piggare också.
Har under kvällen kollat på tidigare säsonger av Sofias änglar och fy fasen vad jag har gråtit. Såg ett avsnitt som berörde mig så otroligt mycket, då jag kände igen mig mycket i familjen som det handlade om.
Det var en ung, träningsgalen kille som hade tagit sitt liv. Familjen hade ingen aning om att han mådde så dåligt och en sak träffade rakt i hjärtat - Sofia pratade med storebrodern och frågade om han klandrade sig själv och han svarar, att det är klart man gör de på ett sätt, som storebror så känner man ett ansvar över sina yngre syskon.
Alltså dessa program är så bra och rörande, men vill man inte gråta så ska man inte se dom haha.
 
Imorgon så hoppas jag att jag är ännu piggare och sedan så väntar jobb resten av veckan.
pusshej!
jessicas | |
Upp