Psykiatrin & trött

Bjuder på en bild från arkivet på världens bästa syskon!
 
Idag tog jag ett stort steg gällane mitt mående. Träffade en psykolog idag för ett bedömningssamtal. Var så nervös innan då jag hatar att prata om känslor & tankar, men efteråt kändes det så bra och jag kände mig 10 kg lättare. Nu ska jag bara invänta svar från psykologen hur vi ska gå vidare med detta.
 
Efter besöket på psykiatriska kliniken så for jag till jobbet för att jobba ett kvällspass. Det gick bra förutom att jag var sjukt trött då jag inte sov så bra.
Det betyder att jag nu har tänkt tvätta bort sminket, borsta tänderna och sedan gå och lägga mig. pusshej!
psykisk ohälsa | |
#1 - - Emelie:

skönt med lättnad efter besöket :)

#2 - - Jessica Högberg:

vilket bra steg du tagit!! hoppas "svaret" på hur och när ni går vidare kommer fort <3

#3 - - Emma Engström:

Hoppas verkligen att det gick bra på jobbet!

Upp