roligheter

 
Hej!
Sitter just nu och kollar på Paradise Hotel och har börjat skriva lite på en packlista till Mallis. Vet inte om jag har nämnt de ens? Men på fredag så åker jag, Hanna & våra mammor till Mallorca. Våra mammor fyller 50 år i år, så detta är våran present till dom - en vecka i utlandet. Ska bli så härligt & så himla kul!
Sen så kom jag på en till sak som jag inte har nämnt haha. Men den 5e november så börjar jag plugga! Jajamen, jag ska sätta mig i skolbänken igen. Jag kommer gå en utbildning för att bli nagelterapeut och det känns sååå kul! Eller det är både kul och nervöst. Och så går det väldigt upp och ner för mina tankar om jag ens kommer klara att starta upp ett företag?? Men jag hoppas att detta kommer bli bra för mig!
 
I övrigt så har jag haft en härlig start på veckan. Jag har bara tagit det lugnt och kollat på serier i princip hela dagen. Jag jobbar tisdag & onsdag sedan så är det semester för mig.
Nu ska jag nog snart lägga mig, börjar trots allt tidigt imorgon. pusshej!
vardagligt | |
#1 - - Julia:

Men gud va härligt :)

#2 - - JoJo:

vad roligt. hoppas att ni får en härlig resa! :D
kram <3

#3 - - Johan:

Wohoo vad kul med en resa! Hoppas ni får det underbart och att det blir minnen för livet!

När det gäller studierna och att starta företag så är det ju en rejäl omställning och ett stort steg liksom, men jag tror på dig alla dagar i veckan Jessica, du kommer fixa det!

SV: Haha, jag är väldigt sporadisk på bloggen just nu, men jag kikar in hos dig när jag väl tar mig tid för bloggandet :)

Ta hand om dig!

#4 - - Jessica Högberg:

Du behöver ingen stor väska med den listan, men jag önskar dej en härlig resa;) Stort lycka till med utbildning

#5 - - MADDISENJ.SE:

Åh vad härligt med en resa!

Upp