17/4

Senaste naglarna som min kusin fick. Ääälskar färgen!
 
Hej på er!
Hur är läget med er? Med mig så är det bara bra.
Denna vecka har varit efterlängtad, jobbar endast 1 dag på hotellet och det var idag. Så har gjort bort jobbet där och annars i veckan så har jag bara lite nagelkunder. 
Jag har passat på att njuta av det fina vädret, umgåtts med vänner och bara känt att just i detta nu så känns allting så himla bra! Vet inte om det är solen och att det är ljusare ute, men det börjar kännas så mycket bättre med mitt mående. Räknar lite med att få en dipp snart, men vafan. Tänker passa på att njuta när det ändå är såhär och försöka bygga upp mig själv så jag blir ännu starkare och klarar mig igenom det och alla framtida dippar som man kommer ha.
 
I nuläget så sitter jag ute på balkongen med en islatte och tänkte passa på att slänga in ett inlägg innan jag tar tag i lite jobb som gäller företaget. Har skjutit på det lite, då det har varit så mycket senaste tiden men nu är det dags att få det gjort också.
Så vi får helt enkelt höras senare, pusshej!
vardagligt | |
#1 - - Emma Engström:

Men guud så snygga naglarna är alltså, himla avis ju!! <3 KRAM

Svar: Men tusen tack, så glad jag blir!Kram på dig <3
None None

#2 - - MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

Snygga naglar, härlig vårfärg!

#3 - - Jessica Högberg:

Håller tummar och tår att den inte kommer och tycker du gör helt rätt i att njuta av nuet! <3

#4 - - Elin:

Åh men jaaa så snygga!!

Upp