Pyssel & jobb

 
^ Detta är vad jag har pysslat på med ikväll. Eller jag har först jobbat, slutade jobbet kl. 20.15. Åkte då och handlade lite och sedan så for jag hemåt. Startade upp datorn direkt för att fortsätta jobba lite, la upp tider för bokning av naglar på Boka Direkt men sedan så satte jag igång med lite pyssel.
Jag och mamma var på Ikea i helgen och då köpte jag bland annat ett sånt här galler, eller vad man ska säga, som man kan sätta upp bilder på. Så satte upp den i sovrummet och skrev sedan ut lite bilder som jag hängde upp. Det blir verkligen så personligt och så mysigt, så jag är supernöjd!
 
Jag hade tänkt köra ett träningspass efter jobbet, men det fick jag ställa in då jag börjar känna mig lite krasslig. Har lite hosta och det är tungt i halsen och lungorna, så blir att försöka ta det lugnt och när jag känner mig helt 100 så får det bli träning.
Imorgon så jobbar jag ett kvällspass igen, sedan så jobbar jag dag på lördag och så har jag kvällen fri + att jag är ledig på söndagen. Så mina planer för söndag är att fixa nya naglar på mig själv. Är så taggad på de, då jag har fått hem en massa nya, fina färger denna vecka.
Får se hur mycket mer uppdatering det blir denna vecka, annars så hörs vi när vi hörs. 
pusshej!
vardagligt | |
#1 - - MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

Så fint det där blev!!

#2 - - Julia:

Men va fint!

#3 - - Jessica Högberg:

Men ja, vilken mysig fotovägg det blev!

Upp