2019-08-07

Ja, men hejdär!
Längesen sist nu och under tiden som har gått så har jag hunnit få semester från mitt ena jobb, vilket har varit så välbehövligt!
Jobbar fortfarande lite på salongen men har lyssnat på min kropp för en gångs skull och inte alls jobbat särskilt mycket, utan har även passat på att njuta av semestern.
Idag så är jag på salongen och jobbar, sitter faktiskt i detta nu där. Hade dock inga bokningar idag, så tog med mig datorn för att kunna jobba lite på den och så har jag även passat på att städa och fixa lite på min plats. Tänkte även slänga iväg en beställning på lite nagelgrejer som börjar ta slut och ev. köpa någon färg också.
Så idag är det mest en administrativ dag, men skönt att få undan lite sånt också.
Hade planerat att jobba till kl. 17 idag, men får se om jag blir kvar så länge. Fördelen med att jobba för sig själv, det är enkelt att själv välja när man går hem :)
 
Annars så rullar livet på rätt bra! Enda som jag känner att jag saknar är att umgås mer med vänner och familjen, men det ska jag också försöka hinna med. 
Nej, nu ska jag fortsätta jobba lite sedan käka lunch och så får vi se hur länge jag blir kvar här.
pusshej!
 
 
vardagligt | |
#1 - - Emma Engström:

Hoppas det gått super för dig på salongen idag vännen! Spännande med lite nya nagelgrejer :D KRAM

#2 - - Jessica Högberg:

Bra, lyssna på din kropp💕

Upp