Hej, mitt i natten

Julaftonens outfit och facelook!
 
Hej på er!
Har ni haft en fin jul? Det har jag haft. Vi firade julafton på samma sätt som tidigare - riktigt mysig tradition! Jag åkte först till mamma där det blev grötfrukost, sedan så fixade jag till mig hemma hos henne och efter det så åkte vi vidare till mormor & morfar. Där samlades närmaste släkten på mammas sida. Vi spelade spel, såg på Kalle Anka, åt julbord och delade ut julklappar. 
Riktigt mysigt som sagt och jag är supernöjd över mina julklappar!
 
Idag så blev det en ofrivillig sovmorgon hehe, var visst lite trött. Sedan så åkte jag iväg till salongen för att påbörja mina nyårsnaglar. Tog sedan en paus och åkte till mamma, för att julmysa lite till. 
När jag kom tillbaka till stan så gjorde jag klart mina naglar och sedan så har jag bara tagit det lugnt resten av kvällen.
Nu så ska jag börja tvätta bort sminket osv och sedan lägga mig. Så får vi se vad det blir imorgon.
Pusshej & gonatt!
ego pics | |
#1 - - Carolina:

Fin du är :)

#2 - - Emma Engström:

Vore så kul att få se dina nyårsnaglar!! Du är SÅ vacker <3

#3 - - Jessica Högberg:

Sovmorgon är underbart, tror julen är till för att få lite vila i vintermörkret. Låter som julen varit fin och jag hoppas att fortsättningen blir lika.

Upp