-

 
 
Hej på er!
Har ni haft en bra jul och ett bra nyår? Det har jag.
Vi firade jul hemma hos mormor & morfar, som tidigare år. Sedan så blev nyårsafton lugn.
Under mellandagarna så har jag jobbat en massa också, både på Stiftsgården (där jag jobbat sen innan jag gick på tjänstledigt) och med företaget. Jag har haft flera kunder & även suttit med bokföring. Så kul!
Denna vecka så har jag ledigt från Stiftsgården, men jobbar litegrann med företaget.
 
Idag så blir det faktiskt en ganska lugn dag här hemma. Jag skulle ha en kund egentligen, men hon hade blivit sjuk så det blir inte av just idag. Så då ska jag istället passa på att storstäda lägenheten och ikväll så tänkte jag epilera benen och sedan BUSa mig. Det var så längesen jag använde brun utan sol, så jag är så blek att min hud typ är genomskinlig haha. Så det ska bli skönt att få fräscha till sig lite.
 
Tänkte förresten slänga upp en lista om 2018 också. Den blir lite sen, men den kommer upp idag eller imorgon iaf, så håll utkik!
Nu ska jag gå och ta tag i städningen här hemma, pusshej!
vardagligt | |
Upp