Hej hopp!

 
 
Jo men hejsan, läget med er?
Med mig är det bra, jag har precis käkat tacos och sitter nu o kollar på gårdagens avsnitt av Talang. Ska kika klart på detta avsnitt och sedan fortsätta med städningen här hemma. Har påbörjat storstädning av lägenheten, så jag må ju fortsätta med de hehe.
Imorgon så har jag planerat en admin dag, ska sortera kvitton och fakturor o sitta med lite bokföring. Min kusin kommer också förbi, ska laga en av hennes naglar som hade börjat släppa.
Sedan så planerar jag en måbra kväll för mig själv - ska plocka ut mitt löshår, tvätta igenom håret ordentligt och använda olaplex, epilera benen, smörja in fötter och kropp, BUSa mig och sedan bara mysa i soffan framför någon serie. Längtar redan hihi!
 
Jag hoppas ni får en bra helg, så hörs vi. pusshej!
vardagligt | |
#1 - - MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

Så fin du är!

Upp