Nattinlägg

 
Hallå där, här kommer en uppdatering mitt i natten!
Har ju som jag sagt tidigare, inte alltför mycket tid över till att uppdatera här i och med allt jobb just nu. Men så fort jag har lite tid över så vill jag gärna slänga upp något inlägg, så nu kommer en liten update.
Idag (eller igår), fredagen i alla fall haha, så fick jag lite sovmorgon. Hade en kund inbokat kl. 13, så var på salongen strax innan de och tog emot min kund. När jag var klar så städade jag undan, låste igen salongen och for till Solbacken för att handla lite.
Direkt jag kom hem så käkade jag, blev min första måltid för dagen då jag helt hade glömt bort att äta något.... Efter maten så gjorde jag i ordning min balkong lite. Bytte ut den tidigare mattan jag haft och insynsskyddet och satte upp en ljusslinga. Det lilla gjorde så mycket, blev mycket mysigare! Ska nu bara fixa lite växter dit också, så kommer det bli top notch!
När det var klart så gjorde jag i ordning en charkbricka och hällde upp ett glas rosévin och satt ute en stund och bara njöt av en lugn kväll. Så himla härligt och ett perfekt avslut på kvällen.
 
Just nu så sitter jag och kollar på Helen Torsgården på youtube, älskar hennes vloggar! Får såna myskänslor av hennes vloggar och så får jag även flashbacks från min egna barndom. Ni som har sett hennes vloggar vet ju, men dom bor ju på en gård på landet med en massa djur och precis så var ju min uppväxt också. Av erfarenhet så kan jag säga att deras barn kommer få världens bästa & mysigaste uppväxt!
Anyway, nu ska jag kika klart på de och dricka upp mitt vin, sedan så är det dags för sängen.
 
Ha det bäst, pusshej!
jessicas | |
Upp