Uppdatering

 
 
Men hejsan, nu var det länge sen igen! Och anledningen är helt enkelt att jag inte har haft tid att uppdatera, jobbar sjukt mycket just nu så antingen hinner jag inte eller så är jag alldeles för trött och slut.
Men nu kände jag att jag ville slänga in ett inlägg, så here we go!
Veckan som har gått har mest bara bestått av jobb, har jobbat 6 dagar denna vecka, så idag var min lediga dag. Annars så har jag ändå lyckats klämma in lite guldkorn - jag har haft invägning och vågen visade på minus (hallelujah), jag har varit på ansiktsbehandling, haft besök från Luleå och så har jag varit på stadsfesten som var denna vecka.
Mindre trevliga saker har väl varit att min sömn varit runt 0-4 timmar/natt denna vecka, haft mycket negativa tankar och ångest som har spökat också. Men det är sånt jag fortsätter försöka kämpa med och ibland så är det tyngre än någonsin...
 
Vill även passa på att tacka för responsen på mitt senaste inlägg!❤ Det var så jobbigt att skriva, men som alltid så är det skönt när man fått skriva av sig.
Det är också något jag fortsätter kämpa med - självkänslan och självförtroendet. Kan säga att det är definitivt på botten just nu tyvärr och ibland känns det omöjligt att kunna vända på den onda spiralen. Men jag har ju insett att jag måste jobba på mig själv, så det ska jag verkligen försöka göra.
 
Hoppas allting är bra med er och förhoppningsvis så hörs vi snart igen, puss hej!
jessicas | |
Upp