Naglar & jobb

 
 
HEJSAN!
Äntligen har jag tid igen att slänga in ett inlägg och uppdatera om mitt liv! Eller egentligen så har jag väl inte det haha, men jag väljer att göra det nu ändå.
Idag har jag jobbat kväll på hotellet och nu sen jag kom hem så har jag fortsatt packa ihop mina nagelgrejer och skrivit ut lite uppdaterade prislistor. Imorgon smäller det nämligen!
Då jobbar jag min första dag på salongen och jag är så taggad! 
Jag ska fara in till salongen vid kl. 9 och då börja göra i ordning min station och packa upp. Sedan så kommer Linnea dit när hon slutar jobba och då ska jag fixa hennes naglar. Världens bästa Linnea, vi pratade om detta en dag när vi var hos henne. Hon väljer att hjälpa mig med marknadsföring och förberedelse inför studenterbjudande som jag kommer att ha, så medans jag fixar hennes naglar så blir det lite annat jobb också. Känns så himla kul!
 
Så just nu så är det mycket jobb och förberedelse, men det känns verkligen bara roligt även om jag vet att det kommer bli tufft också. 
Önska mig lycka till inför imorgon! pusshej!
jessicas | |
Upp